31 Ekim 2008 Cuma

Ankara konseri (30 Ekim 2008) @ IF

Yasemin Mori, Ankara'da dinleyicileriyle buluştu.
Ben katılamadığım etkinliğe. (Oysa hayallerim vardı, Last.Fm taglarına 'Canlı gördüm' yazacaktım :) ehe. Neyse önümüzdeki konserlere bakıcaz) Dolayısıyla yorumda yapamayacağım şimdi gitmediğim konserdeki performansı hakkında.

Giden kişilerin yorumlarına bakalım o zaman:

Sahnede öyle bir şey vardı ki...küçük defterinden okudukları ile büyü yaptı bize ve çarpıldık.sahnede bu dünyaya ait olmayan bişeyler gördüm.
Vampirkedi - Last.fm

Kafam gerçekten güzeldi, sizin şarkılarınızla daha bi iyi oldum. Ankaraya her zaman bekleriz, ya da beklerim bilemedim.
Bugcan - Mail :)

Nasıl cıvıl cılvıl, enerji dolu bi arkadaşmış kendisi. çok güzel bir sahne hakimiyeti de var, enerjisini seyirciye de aktarabiliyor. ama sanki söylediği şarkılar biraz boyunu aşıyor gibi. sanki bünyesini aşan fazla karanlık şarkılar söyledikleri. halbuki insan kendisinden, ilk sahneye çıktığı andan itibaren böyle daha cıvıl cıvıl içimizi ısıtan şarkılar bekliyor. öyle sıcacık lan bu, yerim.

Cutterfly - Ek$i

***
Okuduğum bir kaç yoruma göre ses düzeni biraz sorunluymuş, mekandan ve Yasemori'nin 22.00 da kapı açılış diye duyurulan konsere 01.00'de çıkması biraz antipati toplasada, Yasemori'nin bildiğimiz sempatik halleri durumu toplarlamış, gidenler keyifli bir gece yaşamış.

Konserden fotoğraflar:
İf Performance Hall - Ankara
Yasemin Mori konser ankara if performance hallYasemin Mori if performance hall
Yasemin Mori, İf performance hall, Ankara
Fotoğraflar Erkan Savgı
***

iatethecat - iatethecat.deviantart.com
Etkinliğe gidip fotoğraf çekip paylaşmak isteyen olursa yorum yazsın ya da maille ulaşsın burada yayınlayım fotoğrafları.

:) Üsteki çağrıma cevap verip 4 fotoğrafı bana ulaştıran Erkan abiye teşekkür ediyorum. İlk ve son fotoğrafda DeviantART'dan
iatethecat'a ait blogumda kullanmama izin verdi. Başka yerlerde paylaşırsanız orjinaline kaynak gösterin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder