7 Ağustos 2009 Cuma

Yasemin Mori'nin internet şansı




Şarkıcı Yasemin Mori, ilk önce internette tanınmasının sürecini anlattı.
TRT 2'de ekrana Tuluhan Tekelioğlu'nun sunduğu 'Boğaziçi'nden' programının konuğu son dönemin çıkış yapan şarkıcılarından Yasemin Mori oldu.

İnternet sayesinde keşfedildiğini anlatan Yasemin Mori, bunun hikayesini izleyenlerle paylaştı.

Kendisini ilk önce internetten duyurmasının sebebini 'Kolay olduğu için' diyerek açıklayan Yasemin Mori, "Albüm çıkmasına çok yakındı. Ama klip hazırdı elimizde. Klip hazır olunca ve onun dağıtılması gerekiyordu, çeşitli müzik kanallarına. Ama ben o sırada internetim var ve myspace diye bir site var. Oraya yükleyebiliyorsunuz. Ben aceleci davrandım ve biraz heyecanlandım o klibin çok iyi olduğunu görünce. Hemen oraya yükledim. Böylelikle böyle bir şekilde çıkmış oldu" diye konuştu.

Klibi siteye yükledikten sonra gün geçtikçe izlenme sayısının arttığını ifade eden Yasemin Mori, 400 bin kez tıklama aldığını anlattı.

Televizyon Gazetesi

Program Videoları:

Yasemin Mori - Nolur nolur nolur (Canlı Performans) TRT 2 Boğaziçi'nden

Yasemin Mori - Nolur nolur nolur (Live)


Yasemin Mori - Kuzgun (Canlı Performans) TRT 2 Boğaziçi'nden



Yasemin Mori - Kuzgun (Live)



Yasemin Mori - Arjantin (Canlı Performans) Boğaziçi'nden

Yasemin Mori - Arjantin (Live)

Videolar için: medyaon'a teşekkürler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder