19 Ağustos 2008 Salı

Saatlerce sıkılmadan hayvanları izliyorum

Klibi ve iddialı şarkılarıyla bir anda şöhret olan Yasemin Mori Yeni Aktüel dergisine kendisini en çok hayvanların şaşırttığını söyledi..

'Aslında bir konu var' diyerek punk türü bir şarkıyla adını müzik kanallarında, internet sitelerinde ve top 10 listelerinde duyuran Yasemin Mori'nin Myspace sayfasında yayımlanan klibi birkaç gün içinde binlerce kez izlendi. Aynı klip MTV Türkiye'de 'Günün Şarkısı' olarak yayınlandı. Bu gelişmenin üzerine diğer şarkılarını da toplayan Mori, 'Hayvanlar' adlı ilk albümünü çıkardı.

Yasemin Mori Fotoğrafları:






Sabah Galeri!

Albümündeki besteleri kendisi yapan ancak 'Hayvanlar' adında bir şarkı olmamasına rağmen albümüne bu ismi veren Mori bunun sebebini şöyle açıklıyor: "Albümde 'Kuzgun' adında bir şarkı var. 'Mutsuz Punk'ta da bir kızla bir at arasında geçen ilişki anlatılıyor. Hayvanlara meraklıyım, üç tane kedim var. Hayvanlar üzerinden bir şeyler anlatmak bana anlamlı geliyor. Hayvanlar bana daha içgüdüsel ve sezgisel yaşamayı düşündürüyor. Oturup saatlerce onları izliyorum, şaşırıyorum, hayran oluyorum..."

KİMSE KONUŞMUYOR
Mori insanlar arasındaki iletişimsizlikten de şikayetçi. Bu yüzden albümüne 'Konuşmak' diye bir şarkı alan genç şarkıcı, iletişim araçları arttıkça kişiler arasında iletişimin koptuğunu söylüyor. İnsanlarla yüz yüze konuşabilmekten büyük heyecan duyduğunu anlatan genç şarkıcı, "Cep telefonu, facebook, MSN gibi birçok iletişim yolu var. Yüz yüze konuşabilmek çok daha kıymetli ve özel bir hale geldi" derken, iletişimsizliğin günümüz imkanları için bir tezat olduğunu vurguluyor.

Sabah / Günaydın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder