16 Temmuz 2008 Çarşamba

Sanal Alemden Çıkan Gerçek Bir Şarkıcı

22 Mayıs'da NTV'de yayınlanan Yekta Kopan'ın sunduğu Gece Gündüz isimli programda Yasemin Mori'nin bir röportajı da yeralıyor.

Programın videosu:


ya da NTVMSNBC - Haber Video


Röportajın tam metni ise şöyle:
(Bak burası alıntı değil oturdum kendim yazdım işim gücüm yok herhalde)

Bugünlerde müzik piyasasında bir küçük kadın yavaş yavaş zirveye tırmanıyor.Kendisi küçük gibi görünse de sesi çok büyük. Farklı bir karakter Madonna'ya özenmiyor, klibinde dans etmiyor bu işi para için yapmadığını özellikle söylüyor şarkısını ilk olarak Myspace'e koydu büyük ilgi gördü. Şimdi sizi Yasemin Mori'yle tanıştırmak istiyoruz.


Yasemin Mori'nin ilk albümünün altında Ozan Çolakoğlu ve Emre Irmak'ın da imzaları var önce internette izlenen ardından müzik kanallarına dönmeye başlanan klibiyle dikkatleri üzerine çekmeyi başardı. Aslında bir konu var isimli şarkıya Fatih Kızılgök'ün yönetmenliğinde çekilen klip Yasemin Mori'yi 8 kişiyle beraber adeta bir performans sanatı icra ederken yakalıyor.

Klibin o sahnesi süper.Tanımadığım sekiz insanla bir araya geldim ve bir şey oluşturdum.Birkaç basit insan bir araya geliyorlar ve bir şey oluşturuyorlar ve bu çok güzel bir şey. Bende zaten bunu yapmaya çalışıyordum birileriyle bir araya geliyorum ve güzel birşey.

Yasemin Mori Ankara'lı Bilkent Fakültesi Grafik Tasarım Bölümünden mezun ama esas işinin müzik olmasında kararlı okulu bitirip İstanbul'a gelince şarkıları da çok değişmiş

Ankara dayken daha steril bir ortamda ve daha sakin bir yer Ankara. Kaos içinde yaşadığınızın farkına varmıyorsunuz orada her şey düzen içerisinde özellikle benim yaşadığım dönemde daha da öyleydi o yüzden böyle daha naif daha içime dönük daha mikro dünyalarla daha çok ilgilenen daha çok yukarlardan bakmayan ama kendimin en dibine kadar iğne batırmak istediğim şeyler yapıyordum.Buraya geldim burada başka birşey oldu tabi bir anda bi kaos başka bir gerçeklik insanlar bir yerden başka yere gidiyorlar.Biraz küçük kasaba halinden büyük şehir gibi bir hale girdim.

Ama artık şarkılarında kaosu yenen bir genç kadının kendine özgü güveni var

Şuan daha mutlu ve biraz daha anlamış Yasemin de var tabi birazda o kaosun içinde yer bulmaya çalışan biri de var...

Yasemin Mori'ye dikkat edin yakında herkes onun adını konuşuyor olucak.

Haber : Suat Kavukluoğlu

Programdan haberder olmamı sağlayan 'erik' e teşekkürler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder